Про автора


 
Римар  Людмила Миколаївна    

Освіта: вища

Навчальний заклад, який закінчила: Вінницький державний   педагогічний інститут імені М.Островського.

Спеціальність за дипломом: вчитель географії.

Місце роботи:  СЗШ І-ІІІ ст. с. Бруслинів

Посада: вчитель  географії

Стаж роботи: 32 роки.

Кваліфікаційна категорія: вища

Підвищення кваліфікації: курси підвищення кваліфікації:    
      11.01. – 29.01.2016 р – курси вчителів географії та економіки,
      24.10-04.11.2016р. –курси вч. художньої культури та образотворчого мистецтва,
      з 03.05-05.05.по 01.11 2017 р. –курси вчителів музичного мистецтва.  Вінницька  академія неперервної освіти


              Життєве  кредо:
 “Знати собі ціну, бути скромною, не гублячи гідності“

               Професійне кредо:
  «Твоя учительська праця - вона твоя; ти її повинен любити; тоді не тільки процес, але й результат принесуть тобі задоволення»

«… І якщо повернути 30 років назад, то я ніколи не змінила б свій вибір стати вчителем»
Ще з дитинства  знала, що стану вчителем. Тоді ще, граючись з однолітками, навчаючи їх грамоти, вирішила: буду вчителем. А можливо, як взірець, став для мене досвід моїх батьків, які віддали школі кожен біля 40 років. Вони були наставниками з великої літери. І на сьогодні наш сімейний педагогічний стаж складає понад 110 років!
 Тому вибір зроблено: закінчивши 8 класів, не вагаючись, вступила до Вінницького педучилища. Саме там почали формуватися мої професійні заповіді. Згодом продовжила навчання у Вінницькому педагогічному інституті.

Мої педагогічні заповіді:
Насамперед, на мій погляд, знайти себе, свій образ
Адже вчитель є індивідуальним, хоч і не виключає наслідування. Я створила власний образ - не схему, а живе обличчя, яке змінюється, ідучи в ногу з часом.
Друге - не замкнутися в своєму учительстві
Якщо вчитель - тільки вчитель, то це може бути нудно. Захоплення, багатогранні інтереси - ось, що потрібно для нашої професії.
Я вмію малювати, грати на баяні, люблю займитися вирощуванням квітів, овочів, випіканням різних тістечок, тортів.
Третє - бути природною, не намагатися бути кращою, ніж ти є.
Даремно, діти все одно "розкусять". Вчитель повинен бути актором, впроваджуючи такі прицоми, щоб тебе слухали, щоб на уроках було цікававо.
За роки своєі діяльності в мене сформувалася своя система роботи. Я часто використовую ігрові моменти, технології проблемного навчання, дослідження, а також інноваційні методи. Завдяки Інтернету, організовую віртуальні екскурсії. Створюю тестові завдання для учнів.
Четверте - цінувати гумор в спілкуванні
Деякі вчителі сердяться, що діти сміються на уроці. А даремно! Будь-якою ситуацією на уроці, в тому числі і смішною, учитель повинен володіти. Все, як і гумор, повинно бути природнім і вчасним.
П’яте - бути оптимістом.
 Трапляються різні ситуації, проте необхідно вірити в успіх і досягати свого.
Шосте - не стояти на місці, йти в ногу з часом і з прогресом, бути прикладом для учнів, самовдосконалюватися.

       Основні завдання:
 1. Забезпечити розвиток  пізнавальних інтересів учнів на уроках географії.
 2. Формувати вміння застосовувати набуті знання, вміння, навички у реальному житті.
 3. Розвивати творчі здібності учнів, мислення.
 4. Виховати не байдужу до краси природи людину.
 5. Прищеплювати учням інтерес до вивчення
географії..

        Науково-методична діяльність
1.Робота над методичною проблемою «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний прцес».
2. Самоосвіта, поширення та узагальнення власного педагогічного досвіду.
3. Керівник методоб’єднання вчителів природничо- математичного циклу.
  
   Типи уроків, які я впроваджую у своїй педагогічній роботі, допомагають відійти від стандарту, розвивають навчально-пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії, націлюють школярів на власний, індивідуальний, особливий погляд на життя.
     Типи уроків:
   1.      Урок формування практичних умінь і
        навичок.
   2. Урок – лекція.
   3. Урок – віртуальна подорож
   4. Урок – дослідження.
   5. Урок – гра. Урок – змагання.
   6. Урок – конференція.
   7. Інтегрований урок.
Використання інтерактивних технологій, різних форм, методів і прийомів навчання - це засіб, який активізує пізнавальну діяльність учнів на уроці, створює атмосферу доброзичливості й порозуміння, стимулює інтерес дітей до нових знань, зацікавленість предметом, розвиває творчі здібності.
   Форми та методи навчання, які застосовую на уроках :
     1. «Лови помилку»
     2.  Географічна розминка .
     3. « Вірю – не вірю»
     4.  Бліц-опитування
     5. «Мозковий штурм».
     6. «Мікрофон»
    7. Фронтальна робота.
    8. «Знайди пару».
    9. Взаємоперевірка.
   10. Мультимедійна презентація
   11. Експрес-тест
  12. «Моя думка»
  13. «Роблю висновки»         


Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярне: